11 hundar en hel vecka!

 
Om ni bara visste vad jag gör just nu. Jag & Petter befinner oss sedan kl 08 ute på landet i ett litet hus. Ägarna till huset är Otis uppfödare och dom är på väg till fjällen där de ska vara tills nästa lördag. Vi ska med andra ord få ta hand om deras kennel i en hel vecka!! Helt sjukt. Helt underbart. På bilden ser ni några av valparna, dom har 5 stycken. En tik och fyra hanar kvar. Från början var det 9 stycken men 4 har fått nya hem, dom är ju 2,5 månad så. 
 
Åh vad mycket roligt jag har att skriva om detta! Just nu är det bara jag och Petter i vardagsrummet, valparna och 2 vuxna hundar är inomhus men i... ja vi kan kalla det hundrummet. Utomhus finns ett litet hus som är hundarnas plus hundgårdar så dom kan springa ut och in när dom vill. Otis har dock inte fattat grejen än. Han är nog fortfarande lite överraskad att få vara i hundgård med en annan hund och i hundgården bredvid är hans mor och syster, hihi. Totalt är det alltså 5 valpar (som är Otis halvsyskon, dom har samma mamma) och 6 vuxna hundar vi tar hand om. Alla valpar har inte namn ännu men dom vuxna heter Bonnie, Fanny, Tösen, Sally, Joy och sist men inte minst bland alla damer vår Otis.
 
Systekameran är givetvis med så jag kommer säkert lägga upp bilder under veckan som går så håll utkik!
 
Ikväll ska jag och Petter äta tacos och mysa framför tvn och såklart med lite hundar då och då!! :) 

Kommentarer
♥ Marie

Ohhhh så underbart, så söööööta de är

2013-03-16 @ 21:22:35
♥ Marie

Ohhhh så underbart, så söööööta de är

2013-03-16 @ 21:24:57
URL: http://myflowergirl.blogg.se

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0