Måndag.

 
Så irriterande när man råkar ha fel inställningar i mobilkameran så bilderna blir små... plus sämre kvalla. Råkade trycka på den andra kameran som är till för om man vill ta självporträtt (men den använder jag aldrig) och sen glömde jag ändra i inställningarna så det blir stooora bilder igen. Så därför en liten bild på Otis här ovanför. Lyckades i alla fall ta en när han är och busar i snön, sticker ner huvudet sådär som jag berättade om tidigare. Hihi, sötgossen. ♥
 

Helgen har mestadels innehållit arbete. Jobbade 36 timmar på 48 timmar så efter det var jag ganska trött som ni kan förstå. Nu är det i alla fall måndag och ny vecka. Känns skönt! I eftermiddag ska jag träna, förhoppningsvis följer även Josefine med. Kvällen kommer gå åt till att packa. Imorgon åker jag på kickoff med jobbet. :)

Kommentarer
♥ Marie

Oj vad du jobbar. Men va?!, för mig blir det ingen skillnad då jag fotar självporträtt och inte i mobilen, eller hur menar du?, tänkte om jag missat ngt

Så söt han är
kramar

Svar: Haha jag kanske förklarade lite otydligt. Min mobil har en kamera på baksidan och en på framsidan. Den på framsidan kan bara ta i sämre kvalité (typ 600x400 eller vad det nu är) och jag hade råkat tryckt på den och när jag sedan skulle ändra så jag tog med den som är på baksidan (vanliga så att säga) ändrades det inte till fler pixlar. Gud vad jag är dålig på förklara men hoppas du förstod lite bättre nu :) Kram!
Micaela

2013-02-11 @ 16:18:14
URL: http://myflowergirl.blogg.se

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0