Gosis.

 
Titta vilken söt filur jag har! 
 
Det är ingen ovanlig syn hemma hos mig, att Otis ligger sådär. Bakom hans svans är dessutom divan-delen av soffan så han ligger verkligen "instängd". Jag höll på fota lite andra saker när jag såg honom ligga där idag så då passade jag på att föreviga honom. Zoomade allt som gick och tur var väl att han låg kvar, annars brukar han alltid komma till mig när jag sätter mig på huk. 
 
Otis har verkligen sina favoritplatser. På bilden ser ni en. Nummer två är hans säng. Nummer tre är just nedanför divanen. Nummer fyra är i hallen bredvid skostället eller bredvid tröskeln som går in till vårt sovrum. Så fint att se att han känner sig extra trygg på vissa ställen. 

Kommentarer
♥ Mirre

Så sööööööt, sådär älskar Bellman ockå att ligga, det ska vara väldigt trångt =D

kram

Svar: Hihi ja visst är det gulligt!! Dom har sina tokigheter för sig våra små (stora) vänner :)
Micaela

2013-02-03 @ 18:08:19
URL: http://myflowergirl.blogg.se

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0