Måndag.

 
Vilken start vi fått här hemma på denna vecka... har alldeles ont i hjärtat.
 
Började vid 22-tiden igår då Otis bajsade inne, vilket han aldrig gör. Gick ut med honom och han gjorde sina behov. Natten har varit allt ifrån bra. Otis väckte oss 2 gånger, först 02.30 och sedan 2 timmar senare. Han flåsade, la sig på våra huvuden och ville såklart ha upp oss. För att dra en sammanfattning så har han bajsat inne flera gånger, samt ute (diaree). Vad som känns ännu värre är att han även haltar och nu på morgonen vaknade jag av att han spydde... åh. Allt känns bara kaos.
 
Jag & Petter sov för övrigt i soffan eftersom det stank parfym i vårt sovrum. Försökte få bort stanken. Vi tog in Otis säng och la den nedanför soffan men efter den korta rastningen nu på morgonen tog jag in den till datarummet. Sitter här nu eftersom jag skulle kolla numret till veterinären. Han la sig direkt och sov i den. Klart han är trött efter natten, han har säkert ont i magen också. Men han brukar ju alltid vara pigg på morgonen, studsa och ha sig. Värker i mattehjärtat av att se sin ögonsten såhär. 
 
Vad tror ni händer när jag ringer veterinären då? Jo, såklart fungerar inte deras telefon som den ska. Hon som svarade sa att hon knappt hörde mig och att det ekade bara, men att hon skulle ringa upp mig när dom fixat problemet. Jo tjena. Här ringer man för att fråga vad vi ska göra med vår hund som inte mår bra, klart vi inte kan vänta!! Tur att Petter har en egen firmabil och kör runt på dagarna.
Han ska fara dit och fråga om vi ska komma in med Otis eller hur vi ska göra. Det är inte sååå långt dit, jag skulle kunna gå eller cykla men vill inte lämna Otis ensam. 

Kommentarer
♥ Marie - Labradorägare & Fototoka

Ohh fy sådant värker i mattehjärtat, hualigen. Hoppas att ni får komma till vet snabbt
kramar

Svar: Tack du rara. Vi har varit där nu, skriver ett inlägg om det snart. :) Kram
Micaela

2012-10-15 @ 11:59:24
URL: http://myflowergirl.blogg.se

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0