Torsdag.



God morgon kära ni.

Hoppas ni har fått vakna upp till en strålande dag. Här i Umeå känns hela världen grå, åtminstone där man kikar ut genom fönstret. Men man får se till att skina även om solen inte gör det! Nu är planen att kasta i mig frukost för att sedan fara till sjukhuset.

Ska till psykiatrin idag. Känns både lite nervöst och spännande! För er som inte vet har jag ADD, finns en egen kategori i menyn till vänster där ni kan gå in och läsa. Eftersom jag bodde i Skellefteå förut fick jag min diagnos där och har fortsatt att gå där i 1,5 år men äntligen tog jag tummen ur bakdelen och blev förflyttad till psykiatrin här i Umeå. Var på ett bedömningssamtal där för några veckor sedan och idag är första gången jag ska få komma dit. Vet inte så mycket mer än att jag ska träffa en läkare. Berättar hur det var när jag kommer hem.

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0