Mitt hjärta.



Ni som har följt bloggen sedan en tid tillbaka har nog sett detta halsband. Här är i alla fall en nytagen bild på det.

Jag fick halsbandet i juni av min kära mor.
Men det var inte vilken dag som helst och inte heller vilken present som helst. Alla andra i min ålder hade 2 dagar tidigare tagit studenten vilket jag inte gjorde. Hösten 2010 valde jag att sluta skolan vilket jag aldrig ångrat en sekund men visst var det jobbigt då studentdagen kom. 

Min släkt och vänner hade ordnat en överraskningsmiddag åt mig! Inte för att jag tog studenten, utan för att jag är minst lika bra ändå. Hur fint gjort var inte det? Gissa vilken chock jag fick. Ni kan kolla i arkivet om ni vill, där finns bilder. I juni. Hur som helst. Halsbandet fick jag då av min mamma. Har haft det nästan varje dag sen dess. Älskar det! Det kanske inte syns, men hänget är ett hjärta. 

Kommentarer
♥ Mamman

Ååååå s

å bra du fått tillbaks det. Tycker faktiskt själv det är superfint..hm...jag har ju köpt det själv så. Kramis

2012-03-20 @ 17:33:40
♥ Marie

Ohh så fiiiiint

2012-03-20 @ 22:18:47
URL: http://myflowergirl.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0