Ensamhet.

 
Smälter varje gång jag ser denna bild! Otis när han var liten.
 
Blogg.se har inte alls velat vara min vän idag. Provade logga in mitt på dagen men gav sedan upp, hade annat för mig. Inte heller telia har velat samarbeta men det verkar också fungera nu. BRA. Tänk vad man är beroende av internet och mobilen, helt sjukt.
 
Som jag berättat åkte Petter iväg på en fiskeresa i lördags. Eftersom han inte har täckning just där han är har jag väntat på ett samtal från pöjken. Ikväll ringde han, skönt att veta att han lever, allt är bra och bara få höra hans röst. Ikväll var det Otis tur att åka iväg... fy vad ensamt. Pappa ska vara hundvakt tills på onsdag eftersom jag jobbar 07-07 imorgon. Tur jag har jobb att sysselsätta mig med, skulle bli tokig annars. Men som min kloka mamma sa: försök njuta. Det är ändå inte många timmar kvar tills läggdags eftersom jag ska upp tidigt imorgon. Ska försöka ta det lugnt och bara ha en mysig kväll. Svårt när man nyss tänkte tankar som; vars är Otis? Måste snart ut med Otis. Har Otis fräscht vatten? Är inte van vid tystnaden. När man har bott med någon i 2 år (3 om man räknar min tjejkompis som jag bodde med 1 år) och har haft en hund vid sin sida i 7 månader blir det tomt när man är själv. Jag tycker även om ensamheten, den kan vara avslappnande. 
 
Ska som sagt försöka ta det lugnt ikväll och få en god natts sömn. Måste orka med att jobba 24 timmar imorgon. Men gör såklart några tidsinställda inlägg så det inte är helt dött här. Hoppas ni alla mår bra och ha en fin kväll! 

Kommentarer
♥ amy

alltså fy vilken sötis!!!

2012-07-12 @ 16:17:09
URL: http://amyberglund.blogg.se

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0