Torsdag.


Tänk om man kunde dela sig och vara två personer. Två mickan på samma gång. Hur awesome hade inte det varit?!

Så man kunde vara på två ställen samtidigt.. istället för att pussla ihop båda jobben. Haha. Men det är ju ett i-landsproblem. Man får försöka göra så gott man kan, utan att bara tänka på andra. Jobbade igår så när jag kom hem somnade jag inte förrän vid 01-tiden. Kan som inte varva ner direkt jag kommer hem, måste pyssla med något. Även om det bara är att sitta och se en serie. Bara för att. Tur att Otis gav mig sovmorgon till 09.20!

Idag börjar jag kl 16 igen, även imorgon. På lördag jobbar jag 7-7 så kommer inte bli så många timmars sömn de kommande nätterna. Därför ska jag ta vara på timmarna här hemma! Duscha får jag göra när jag kommer hem ikväll, så har bäddat, plockat bort disken osv. Nu återstår att ge Otis lunch, sen promenad och sen lunch för mig. Skönt att få frisk luft många gånger per dag, det behövs!

Nåja. Ni vet i alla fall varför uppdateringen blir som den blir kommande dagarna. När jag inte hade något pass denna vecka har man plötsligt 4 jobbdagar på rad. Men det gillas starkt!! Hoppas ni mår bra, varenda en av er.

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0