Sundayevening.



Mysiga söndag är åter på besök.

Ätit pizza tillsammans med min fina pojkvän. Sett på när han nyss drack upp all cola som var kvar, haha. Men jag satt med en tekopp i handen så det var väl inte mer än rättvist. Nu sitter vi och kollar på filmen 'Australia' som visas på tv 4. Har sett den en gång förut men det var länge sedan så kommer inte ihåg så mycket utav den. Och om ni undrar så är det inte tvn bakom mig vi ser på. Ni ser dörren bakom mig, där är vardagsrummet. Där såklart soffan och tvn finns. För några månader sedan köpte ju Petter tvn ni ser bakom mig till höger.. värt. ; ) När man sitter i fotöljerna som är här inne ser man tvn i vardagsrummet.. haha!! Snacka om onödigt. Dock var det inte mitt köp så vill han köpa en till tv så fine with me. Bara lite komiskt. Fast man kan inte se på några tvkanaler på tv nr 2. Hur ironiskt är inte det? Nä, för den kan man än så länge bara se serier och filmer på eftersom han har kopplat den till datorn. Tur jag har en egen sladd så jag kan ha min bärbara till tvn i vardagsrummet. Så ja, han kan sitta här och se sina serier på sin egna tv medans jag sitter i rummet bredvid och tittar på mina. Haha!! Hur stört. Men det har aldrig hänt, än så länge.

Ska se till att han får tummen ur och drar nån kabel (eller nåt) till tv nr 2 så man kan se tv där. Vore ju bra om den används!

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0