Utomlands.




Tusan vad jag vill utomlands! Fast, det vill jag väl varje dag året runt.. haha. Ännu mer avis blev jag då först mamma kom med nyheten att hon åker iväg i maj. Några timmar senare kommer Petter hem från jobbet med nyheterna att han ockå ska fara iväg, med sin familj.

Utomlands det SKA jag. Finns inget om, frågorna är bara: när och vars?
Åka en vecka i sluet av sommaren till spanien, grekland, kroatien, italien eller liknande?
Åka till Thailand nästa vinter?
Åka till New York.. där vet jag inte riktigt när?
Eller så tar man alla 3? ;) Vill i alla fall alla 3, men kanske blir om 2 år jag gjort alla dom resorna. Man vet aldrig.

Kommentarer
♥ Malin

Hihi ja visst gör det, och dina bilder såg ju inte lite härliga ut!!

2012-02-16 @ 23:31:06
URL: http://malinanna.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0