Syskonskara.



Axels flickvän. Mina bröder. Jag.

Titta vilka stiliga grabbar till bröder jag har! Och söta Josefine, min brors tjej.
Inte kan man tro att det skiljer 5 och 6 (nästan 7) år mellan oss? Kollar man på längden så känner jag mig definitivt inte som storasyster.. haha. Blir kul att se hur långa dom blir, för dom växer ju fortfarande. Bilden tog vi i lördags när jag var hos pappa. Tycker det är så kul att ta bilder, speciellt med dom man håller kär! Dels för att kunna titta tillbaka och visa mina barn och barnbarn men även för att fånga minnen.

Kommentarer
♥ Mamma Mia

Jeeesus ... Axel är ju en kopia av Jörgen. SÅ lika! Puss mamma

2012-02-20 @ 17:20:26

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0