Lilltoan.



Nam-nam.

Det på bilden har jag tyvärr inte hemma, men har nyss ätit upp en skål med keso och hallon! Galet gott. Nu står en kopp te redo för att drickas upp, blir nog lite mangosorbet efter det som Petter hade köpt. På tal om Petter har han jour, tror ni inte han var tvungen att fara direkt jag kom hem ikväll? Men han är ändå sjuk så vill inte vara allt för nära.. tur man har en stor lägenhet! Fast det där med att vi har två toaletter har väl aldrig varit som vi trodde, att den som är sjuk kan ju använda den mindre. Den har mer blivit ett förråd. Okej, inte riktigt så illa men ligger 2 mattor där + Otis mat + lister som Petter fick från jobbet (som dock inte kommit till använding?) + en påse med presentpapper och liknande. En salig blandning! Trots att vi flyttade i juli kan jag inte fatta att vi har så mycket saker. Hur fick vi plats i en tvåa förut? På 58 kvm. Där hade vi 4 garderober, här har vi 7. Plus ett dubbelstädskåp. Haha, skrattretande. Och då har vi även förrådet fullt med grejor.. men måste försöka få bort sakerna på lilltoan så den börjas användas. Det blir morgondagens projekt.. eller veckans.

Nä, ska inte tänka på det. Har varit en dag med mycket stress. Har ont i bröstkorgen pga. att jag är spänd och spändheten beror ju på stressen. Usch vilken röra. Ska lyda mamma och ta det lugnt, försöka i alla fall. Fast ni vet hur jag är, speedar på i 110 tills jag blir överbelastad och inte orkar röra ett finger men gör det ändå. Vi hörs imorgon, hoppas er dag har varit bra förresten!

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0