1 år hos oss.

 
För exakt en vecka sedan var det 1 år sedan vi fick hem vår lilla kille. ♥
 
Då var han 9 veckor och vägde 9 kilo. Idag är han 14 månader och väger 37 kilo. Den första tiden var helt underbar även om det innebär mycket jobb, såklart. Vi bar honom upp och ner för alla trappor flera gånger om dagen tills han vägde 15 kilo!! Eftersom vi bor på tredje våningen. Kommer mycket väl ihåg när vi hade varit och tittat på valparna, skrev under och for hem helt chockad.. haha. Både jag och Petter var lite uppe i det blå. Några dagar senare satt vi i bilen på väg hem från veterinären och med världens finaste Otis. Petter körde och jag hade Otis i mitt knä. Fick ont i hjärtat när Otis ylade hela vägen hem... han förstod ju inte vad som hände. Var med främlingar på väg bort från sin trygghet.
 
Men det tog inte lång stund för honom att bli trygg hos oss och framför allt med oss. Det är verkligen fantastiskt att få ha honom hos oss varje dag. Nu när vi ganska säkert vet att han är fritöntgad kan jag inte låta bli att tänka på dagen han blir pappa, även om det lär dröja ett bra tag till. För jag vet att Otis då kommer ha en son här hemma hos oss! 

Kommentarer
♥ Marie

Sådan snygging, pluttis

Svar: Tack :D
Micaela

2012-12-05 @ 21:24:28
URL: http://myflowergirl.blogg.se

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0