Rakt på snoken.



Haha!! Man ser ju knappt att det är Otis på bilden.. men jag lovar, det är det.
Vilket yrväder. Nä, han är oftast lugn men ikväll tog vi en promenad till mamma där han fick busa järnet med Åke. Dom går verkligen jättebra ihop! Dock busar dom lite väl mycket... tusen gånger mer än vad dom har energi till. Fattar inte hur dom orkar. Ska nämna att det var en trött kille som jag gick hem med. Och ännu tröttare nu när vi är hemma. Han har sovit ända sedan vi kom in genom dörren vilket var någon timme sedan.

Förresten. Hundarna busade så mycket och när jag en gång försökte lugna ner Otis fick jag världens smäll på näsan. Otis satt ner men var väldigt ivrig eftersom han ville till Åke (mammas hund). Mitt i all ivrighet tvärvänder han huvudet mot mig......... behöver jag ens nämna att det kändes som jag var i en boxningsring och fick en knytnäve rakt på näsan? På en microsekund hann jag tänka "faaaaan, där bröt jag näsan och nu forsar det blod!!". Till min förvåning började jag inte blöda näsblod, som tur var såklart. Men ajaj vad ont näsan gjorde. Mammas kommentar en stund senare var "ja.. alltså den ser faktiskt lite sne ut". Jag trodde hon skämtade, ni vet sådana mamma-skämt. En stund senare kollade jag i spegeln. Det är väl ingenting man tänker på men lite sne är den nog allt, litelite. Men kan vara för att den är svullen. Hoppas jag inte vaknar upp med en baaaaotanäsa imorgon, haha.
Nä det är nog ingen fara men det gör fortfarande riktigt ont även fast det var några timmar sedan nu. Känns som näsan är bedövad. Sjukt konstig känsla.

Herregud. Måste stoppa mig själv. Jag ska ju för tusan upp och jobba imorgon kl 07.
Ska ta och göra klart maten jag ska ha med mig mm. Jobbar ett 12-timmarspass.
Natti natti! 

Kommentarer
♥ louise

hejsan, kika gärna in på min blogg och skriv en kommentar :) kram

2012-04-22 @ 18:11:43
URL: http://www.nattstad.se/louisestolt

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0