Måndag.



Tog bilden en stund efter att jag stigit upp. Rätt nyvaken.

Skulle egentligen till Lina nu på eftermiddagen för en sleepover men blir tyvärr inte av. Är alldeles för risig för att orka. Sen vore det ju onödigt att smitta ner henne! Har varit fullkomligt d-ö-d hela dagen. Det är inte likt mig att ligga i soffan flera timmar i sträck, men det är vad jag gjort. Huvva. Jag som var så stolt att jag klarat mig undan all sjuka medans hela sverige verkat ha haft influensa/hosta mm flera veckor. Nåja. Ska tänka positivt! Orkade i alla fall dammsuga, haha. Alltid något. Har även varit ute och fotat bilen eftersom den ska säljas!! Håll tummarna att någon köper den. För om det så vore kanske vi åker söderut för att köpa en där.

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0