Calippo Shots.



Kommer ni ihåg Solero Shots? Där snackar vi nostalgi. Gick in på GB's hemsida nyss där man kan se alla "glass-kartor" som har funnits genom åren. Väldigt roligt att kolla på faktiskt. Satt här för mig själv och tänkte "just den, den där! Åh... den var min favorit! Nej varför tog dom bort den där glassen?! Och den där borde dom ta tillbaka". Ja som sagt, en massa minnen.

Kommer ni ihåg att den som nu heter Twister förut hette Spirello?
Att man alltid blev glad när man åt en Igloo eftersom man då kunde dela den till två glassar?
Den där påsen som hette Cool Bits som innehöll flera små glassar?

Tänk att glass kan ha sådana minnen!

Solero Shots var en av mina favoriter så ni kan ju gissa hur glad jag blev när det i år finns en nyhet som heter Calippo Shots! Jag & Petter köpte varsin för några veckor sedan, så himla mysigt. Ni som inte har provat, prova! :)

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0