Underlig filur.





En sen sommarkväll (snarare natt) i juli hände något märkligt. Jag & Petter var ute och körde med bilen längs åkrar, skog och landsbygd. Plötsligt fastnar en sak som är grön på vindrutetorkarn, på framrutan. Såg exakt ut som ett blad! Eftersom det (vilket senare skulle visa sig vara den) fladdrade i vinden tack vare hastigheten såg det ut som ett blad som helt enkelt satt fast. I några minuter diskuterade vi om det verkligen var ett blad. Petter var övertygad att det självklart bara var ett blad, medans jag var övertygad om att det var något som rörde sig. Haha.. givetvis rörde det sig men levde är nog ett bättre ordval.

Efter ett x antal åsikter och argument var vi inne i stan där vi kunde stanna på en parkering.
Behöver jag ens nämna vem som hade rätt? ; )

Dock har jag aldrig sett en sådan flygande sak. Har ni?

Kommentarer
♥ Mamma

Vilka fina bilder.Aldrig sett ngt liknande ...kommer till Umeå ikväll. Puss

2011-09-09 @ 13:39:12

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0