Torsdag.



Vaknar upp av regnet som verkligen öser ner mot taket, som är precis ovanför oss. Mysigt tycker jag! : )

Mindre mysigt är det att Petter precis skulle fara till jobbet när jag vaknade och sa "vi har inget vatten". Nyvaken som jag var trodde jag han skämtade, men icket. KUL. Tänker på alla dom som går flera mil dagligen för att hämta vatten.. fy tusan vad vi är bortskämda här i sverige. Vill inte sitta och klaga men visst hade det underlättat om man hade vetat att vattnet skulle försvinna idag? Står inte ens något på UMEVA eller VK om det heller. Ska gå ner i trapphuset och kolla om det står någon lapp på dörren eller där omkring.

Kommentarer
♥ emma- Photo and a little bit of hope.

älskar halsdukten :)

2011-09-22 @ 18:51:40
URL: http://photoyemma.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0