Tisdag.



God morgon världen. ♥

Även fast dagen är grå tack vare molnen är detta en härlig dag. Vaknade upp av att alarmet ringde, dags att gå en promenad med Åke. Petter tog honom innan han for till jobbet eftersom han börjar kl 07. Perfekt! Har precis avnjutit en riktigt stor och god frukost. Har sällskap hela dagen i form av människans bästa vän. Ikväll ska vi och träffa en liten bebis. Ni hör ju, dagen är helt enkelt härlig! Även om den just har börjat. 

Sedan kan nog gårdagens samtal ha något med denna härlighet att göra. Fick veta att jag har jobb när jag kan börja jobba igen, wohooo! Var ganska säker på det men att få höra det gjorde att det kändes mer verkligt. Det finns faktiskt hopp om livet. Nämen det känns så. För är det något jag kan bli stressad över är det ovisshet. Vad ska jag göra? Hur blir det? När? Hur många procent? Vilka tider? Bara en sådan sak som att jag vet att jobb väntar, PÅ MIG, är otroligt skönt.

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0