Remember.

Att skriva. Ord - små som stora. Spelar ingen roll vad jag skriver, bara jag gör det.

Frustrerande är ett passande ord i precis denna sekund, och kanske några sekunder före men även efter. Spekulera är ett bra ord för att förklara vad jag gör. Inte alltid, men ofta. Tänker att jag gjorde det mer förut, spekulera. Ibland känns det som om jag tappat mig själv, även om bara känslan infinner sig ett fåtal sekunder. Rädd är ett bra ord för den känslan. En person som mig tänker alltid ett steg längre. 

Nä. Nu blev det för mycket i hjärnan. Överbelastat.

Istället ska jag skriva i min kalender, har några saker jag ska göra imorgon. Problemet är bara att jag ibland glömmer att skriva in vissa saker. Mer om min kalender och det som hör till en annan gång. Påminn mig!! (Haha).

Kommentarer
♥ Gniztra

Söt blogg du har :-)

Skulle bli superglad om just du kolla in i min internetshop.



www.Gniztra.com



Finns fake piercings,Hello kitty,Playboy smycken,extensions,smink ja allt en tjej behöver:-)

Puss

2011-10-05 @ 00:00:32
URL: http://www.gniztra.com

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0