Lördag.



God morgon! ♥

Hoppas att ni alla har fått en härlig sömn under nattens gång. Vi gick och la oss just innan 02 så har sovit ungefär 7 timmar. Skönt att jag kunde somna direkt! Ibland kan jag inte somna på flera timmar. Har haft perioder förut i livet då jag haft sömnproblem så kan vara så nu igen. Men ibland vet jag att det är pga. att jag tagit medicinen för sent på dagen. Tar den varje morgon men om jag sovit för länge och ska lägga mig tidigt så kan jag inte somna. Frustrerande. Men vissa dagar tar jag den inte eftersom jag vet att jag då inte kommer kunna somna. Om jag vaknar alldeles för sent.
Idag, då det är lördag, klev jag upp klockan 10. Ganska bra tid att ta den då det är helg eftersom man brukar vara uppe lite längre på kvällarna då. Annars är bästa tiden om jag tar den vid 7-8. Fast det händer inte så ofta.

Kommentarer
♥ mahdis

vart har du gjort din header??

grymt fin

2011-10-22 @ 11:12:20
URL: http://howtolove.bloggplatsen.se

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0