Några ord.

Hej, ville bara slänga in några ord.. såhär mitt i natten. För det första står det att inlägget under detta publicerades 11/11 kl 18? Det publicerade jag idag (12/11 kl 11). Bara så ni vet. Förutom det har jag inte skrivit något mer idag. Anledningen? Stavas f-o-b-i. Jag har en fruktansvärd spindelfobi ända sedan jag var liten. Idag vid 14-tiden var första gången jag såg en i vår lägenhet sedan vi flyttade in i juli. Jag sitter i soffan och skriver från mobilen så orkar inte gå in mer på det ikväll, plus att jag inte vill tänka på det.. speciellt eftersom jag ska sova snart. Usch, vet inte hur det ska gå!! Men jag får försöka. Imorgon tänkt jag skriva ett längre inlägg om min fobi och vad det innebär. Många förstår inte hur det påverkar en. Jag är inte dum, klart jag fattar att dom inte anfaller mig eller nåt. Det är bara själva grejen. "men dom är ju mycket mer rädd för dig" hjälper inte precis om nån säger så heller. Som jag säger, det handlar inte om sunt förnuft utan en fobi som jag måste få hjälp med.. för jag kan inte ha det såhär längre. Panikångest är hemskt. 12 timmar senare och jag har fortfarande ont i hela kroppen.

Kommentarer
♥ Vilma Hill

Fin blogg! Sugen på ett bloglovin-byte?

2011-11-13 @ 09:29:07
URL: http://matildasovilmas.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0