Gooood morgon!





Vaknade för drygt en timme sedan. EN TIMME!! Får lite panik när jag vaknar såhär sent, gillar det inte alls. Men jag brukar vid dessa tillfällen intala mig själv att jag behövde sömnen. Tur det är fredag eftersom man då stannar uppe längre (vanligtvis) och jag tog ju medicinen så sent idag så jag kommer ju inte somna innan 01-02 i alla fall.

På morgonkvisten har jag ätit frulle, sett klart glee, ringt ett samtal, fått ett samtal av Petter och kollat min mail. På mailen hade jag 2 mail som jag måste svara på. Båda angående jobb, kul! : ) Sedan väntar jag även på ett samtal (det jag ringde, dom ska ringa upp kl 13.25).

Ska även duscha. Petter sa i telefon "du kan ju försöka göra det innan jag kommer hem". Haha! Lite komiskt ändå.. bara för att han vet att det tar lång tid för mig att göra minsta lilla. Jag sa "men klockan är ju bara 12.22!" och han slutar vid 15-16. Vi ska bort vid 18-tiden så han vill bara mitt bästa. Att jag ska slippa stressa i sista sekund som han vet att jag oftast gör trots att jag har många timmar på mig, som idag. Ibland måste jag komma ihåg att sådant är av omtanke. Han bryr som om mig. Han känner mig så väl att han påminner om dessa saker, som att försöka duscha innan han kommer hem. Att ha människor runt om en som förstår är verkligen viktigt, det betyder allt egentligen. A & O.

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0