Tvättdag.



Sedan kl 12 har jag haft tvättstuga. Att gå ner till källaren med mitt knä är ingen höjdare.. men det måste göras. Har även bytt sängkläder, diskat och lite annat. Skönt! Nu behövs det inte göras så mycket mer, förutom tvätten då.

Förresten. När jag kom ner till tvättstugan vid 12 var det en maskin som var på med kläder i. Personen som hade tvättid innan mig var alltså inte klar. Tur att det finns två tvättmaskiner men man har ändå bokat en tid. Kul för mig att behöva springa en extra gång bara för att den personen inte kan sköta tider. Bara en sak jag irriterar mig på............ nu ska jag ner i tvättis igen. Hoppas för guds skull att att någon annans tvätt inte är kvar!

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0