Let's get out of this town tonight.

BAJS. Typ så känner jag just nu.

+ Fått tid för magnetröntgen på onsdag kl 07.10
- Familjen far till Norge imorgon på kvällen

Vad är oddsen?! Inte på min sida i alla fall. Självklart tar jag tiden på onsdag eftersom det inte fanns någon annan, inte ens nästa vecka fanns det en enda ledig tid. Tackar och tar emot. Men visst sjutton blir jag ledsen när det handlar om några enstaka timmar. Ett halvt dygn tidigare och jag hade följt till Norge. Istället ska jag sitta hemma som jag ändå gjort sedan november? Ja, jag vet.. borde vara glad över att få en tid så snabbt eftersom jag var hos läkaren i torsdags men ibland måste man få klaga. Resan till norge är något jag såg fram emot mitt bland allt som har med mitt dumma knä att göra.

Kommentarer
♥ ntherese

hejsan, ursäkta om jag stör men har ändrat min design och undrar vad folk tycker om den. Skulle vara kul om du röstade på din åsikt!:)

2011-05-30 @ 19:41:10
URL: http://detjagbrinnerfor.blogg.se/
♥ Anonym

Hej gumman.....så hiiiiiiiimla trist!! MEN stig upp tidigt-ring o säg att din mamma grinar om du ej får komma imorgon. Men självklart är det viktigt du får göra röntgen. Bad timing dock. Kramis

2011-05-30 @ 22:33:28

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0