Ordinary people.

Hey guys!

Med frusna fötter sitter jag åter igen inomhus - skönt! Inte skönt med frusna fötter men skönt att få komma in i värmen. Tog en promenad till byggnaden där jag hade en bokad tid. Var på halvårskontroll för min medicin. Lite spännande och intressant att se hur senaste 6 månaderna har varit. Utan att låta otrevlig tänker jag inte berätta så mycket mer om det. Jag är väldigt öppen här på bloggen men just när det gäller medicin tänker jag inte uttala mig speciellt mycket. Alla är olika och unika.

Kommentarer
♥ Mizca

Ja, det finns det.

Men frågan är om man köper saker till hemmet för att få vardagen lite mera kul eller om man köper för att man behöver?

2011-03-11 @ 13:46:10
URL: http://www.mizca.se

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0