Syskon.





Ser ni skillnaden? Bild 1 är tagen för ett år sedan på mina bröders skolavslutning. Bild 2 är tagen idag då dom hade skolavslutning.

Tänk så mycket som kan förändras på ett år. För ett år sedan bodde jag själv, gick skola, jobbade, hade inte fått diagnos eller medicin. Idag bor jag med min pojkvän, är sjukskriven pga knät men viktigast av allt är att jag har fått den hjälp jag behöver. Tack vare diagnos och medicin är jag idag en lyckligare människa i själen än för ett år sedan.

Och tänk så mycket som kan förändras på det ytliga planet på ett år! För min del är håret kortare och även ljusare. Det har jag inte ens tänkt på förrän nu. Förut var det mer "guldfärgat", jag gillar det mycket bättre som det är nu. Mina bröder.. som är YNGRE än mig. Haha! Känner mig mer som lillasyster än storasyster. Trots allt skiljer det 5 samt 6 (nästan 7) år mellan mig och dom. Kan man inte tro?

Finafina bröder jag har. Nära hjärtat.

Kommentarer
♥ Louise

Sjukt fin blogg ! :)

2011-06-16 @ 01:02:34
URL: http://louiseangelikapersson.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0