Överraskning!

Igår på eftermiddagen skrev jag att jag och Petter skulle på All Star för att äta middag. Oj så fel jag hade, men inte anade jag något i förhand. Vi började köra iväg med bilen när Petter plötsligt svänger "fel" håll i en rondell. Vi ska bara hämta en sak innan, sade han. Jaha, tänkte jag. Vadå? Han parkerade utanför mammas karls hus. Jag tänkte att han bara skulle springa upp men icket.. han tvingade med mig också. Själv suckade jag och förstod inte varför jag var tvungen att följa med eftersom jag hoppas på kryckor och ville slippa att hoppa upp för alla trappor. När vi närmade oss rätt våning hänger det ballonger och annat på dörren (se nedan). Haha vad fasen är detta?! Fattade verkligen ingenting..

När vi kliver in står mamma där. Mamma?! Hon är ju i Skellefteå och äter middag med en kompis, trodde jag. Vi går in i lägenheten och vilka är där om inte min släkt och vänner?! Gud så galet. Jag fick världens chock! Här trodde jag att vi skulle på All Star men sedan har dom ordnat en överraskningsfest åt mig. Lilla jag. Eftersom det var studenten i förrgår och jag inte tog den så ville dom fira mig i alla fall. Det finns så mycket som betyder så mycket mer än en mössa. Åh, kvällen var underbar på alla sätt. Låter bilderna nedan tala för sig själva.










Kommentarer
♥ Hanna

Vilken överraskning:) Snäll familj du har:)

2011-06-18 @ 20:42:00
URL: http://mylifewithmylove.blogg.se/
♥ Maxii :DD

Snygg blogg! :)

2011-06-18 @ 22:34:14
URL: http://maxii.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0