June.



Juni passerade fortare än väntat.

Vi är redan inne på dag nr 2 i juli, hör ni hur galet det låter mina vänner? Föregående månad var innehållsrik om jag själv får säga det. Köpte rätt mycket kläder och bikini inför sommaren. Petter köpte en systemkamera som vi numera ser som en familjemedlem, haha. Vi firade studenterna och dagen efter fick jag en alldeles egen överraskningsfest. Avslutade månaden på allra bästa sätt - en vecka i Turkiet.

Juli kommer bli minst lika härlig. Imorgon kommer Petter hem, har inte setts på 1,5 vecka. Söndagkväll eller måndagmorgon åker jag till Skellefteå. Eftersom mamma har blivit med valp ska jag sköta honom på dagarna. På fredag åker jag tillbaka till Umeå över helgen. Sedan är det lite oklart men kommer i alla fall vara mycket i Skellefteå kommande veckorna. Främst av allt är ändå att vi måste börja packa!! Vi flyttar ju i slutet av juli. En annan stor sak denna månad är min operation 27 juli. Längtar verkligen! Önskar mer än allt just nu att mitt ben blir bra efter denna operation så jag får skrota mina kryckor.

Min spekulation säger mig att kommande veckorna blir intensiva, mysiga, fullspäckade, lärorika och förhoppningsvis soliga.

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0