Fredag.



Igår när jag satt på balkongen.

Blev en sen kväll igår, eller snarare inatt. Tror klockan var ungefär 3 när jag till slut lyckades somna. Anledningen var att jag inte orkade tänka men samtidigt kunde jag inte stänga av hjärnan. Vanligtvis brukar det vara så för min del med tanke på min ADD fast igår berodde det på något annat. På kvällen fick jag ett besked som jag inte ens kunnat föreställa mig. Vill inte gå in för mycket på vad det är men jag kan skriva att det i alla fall handlar om någon jag håller kär. En person i min närhet som snart inte kommer vara bland oss. Frågan är bara tiden.

Fånga dagen tåls att tänka på.

Kommentarer
♥ callefille

Jättefin blogg! Kolla gärna min gayblogg och kommentera vad du tycker. Ciao :D

2011-07-01 @ 12:21:55
URL: http://callefille.se

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0