NY & DR.

I morse när jag loggade in på facebook hade jag fått ett meddelande av min moster. Hon bor i New York sedan ett tag tillbaka och befinner sig just nu i Dominikanska Republiken. I meddelandet stod det att hon har förlovat sig och att hennes pojkvän (nu blivande man) har friat till henne i månskenet på en strand i DR! Hon svarade JA. Är så glad för deras skull och det bästa av allt? Det kanske blir tre bröllop, ett i Sverie, DR och NY. Givetvis kommer jag gå på det här i Sverige men tänk om jag skulle få fara iväg på bröllop i NY eller DR? Guuuuud, hade varit mer än underbart.

 







(Min mosters bilder)


Kommentarer
♥ Emma

Mickan, oh vad jag hoppas att du kan komma pa vart strandbrollop pa DR, hur nice vore det!!? Sen ar du mer an valkommen att halsa pa oss har i Brooklyn when ever u want <3 puss o kram

2011-01-25 @ 02:44:06
URL: http://pocketfulofdreams.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0