Tisdag.


God morgon mina snöflingor!

Även om det inte finns så många snöflingor i luften idag.. i alla fall inte här i Umeå. Snön är inte heller mycket att hurra för. Tur vi har liiiiite. En grön jul går ju inte! Så vidare man inte hade befunnit sig på en vit sandstrand, 30+ och klarblått vatten framför sig. Nä, tillbaka till norr.

Ibland, okej ganska ofta, kan jag få impulser. Denna morgon fick jag en tanke: jag vill göra om min bloggdesign! Tycker jag något är roligt kan jag hålla på i timmar, medans jag annars lätt blir uttråkad och gör tusen olika saker samtidigt. När designen kommer bli klar vet jag inte, det får ta den tid det tar. Något jag däremot vet är att jag ska sätta igång NU! :)

Kommentarer
♥ corny

Fin bild :)

2011-12-20 @ 09:48:40
URL: http://cornyz.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0