Tänd ett ljus.



Stel och ont i nacken pga. att jag är spänd. Ont i fingret eftersom Otis bet mig idag (inte meningen, vi busade). Ont i knät. Om jag själv får gissa är mitt knä inte riktigt bra/läkt ännu. Ska ringa sjukgymnasten imorgon. Förutom allt smått och gott (ironi) har jag varit som en zoombie HELA dagen. Vet inte om det är för att jag bara sov 5-6 timmar eller om det är en kombination av trötthet, slut ork mm. Fast då brukar jag inte vara såhär. Känner mig som yr.

Tack för att jag fick ut alla mina klagomål! Haha.
Nu ska jag krypa ner under filten i soffan med en kopp glögg. Mys!

Kommentarer
♥ mamma

Bra du kontaktar sjukgymnasten. Hoppas du får sova riktigt gott och snart är det jul kära dotter. kramis

2011-12-12 @ 22:37:21

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0