Onsdag.



Gooood morgon!

En liten del av mig önskar att jag hade sovit till nu men det har jag nästan. Vaknade 06.45 av att Petter ringde, sa att han skulle det ifall alarmen inte skulle ringa.. vilket dom inte gjorde!! Blir tokig, åh. Provade ju igår på dagen att ställa dom vilket fungerade. Förstår inte vad som är felet. Skulle ju ställa Petters gamlagamlagamla väckarklocka men tyckte inte det behövdes då alarmet verkade fungera. Aja, tur han jobbar natt så han kunde ringa och väcka mig. :)

Just efter 8-tiden hämtade jag täcket som jag tog till soffan. Både jag och Otis somnade. Mysmorgon! Tackar för att jag fick sova i nästan 2 timmar utan att han vaknade eller hade kissat inne. Såååå skönt när han börjar komma in i rutiner.

Måste även berätta att Otis inte har kissat inne på 2 nätter!! Han har inte ens väckt mig en enda gång, så jag tror att han har sovit i sin säng hela natten. Underbart. Det är så kul att få se honom göra framsteg varje dag. Just det. Vägde honom igår, det måste jag skriva upp. Kan vara kul att gå tillbaka i en bok och titta hur mycket han vägde osv förut. För ungefär en vecka sedan vägde han drygt 9 kg, igår vägde han 10,3! Tänk er att bära honom upp och ner för 3 trappor flera gånger per dag. Bra träning för mina armar och ben! Haha.

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0