Måndag.



Mammas fina julstjärna som jag fotade i lördags.

God morgon! Idag vaknar vi upp till en ny vecka, känns alltid skönt på något sätt. Idag är det dessutom 12/12. Om precis ett år innebär det 121212. Hur som helst. Gissa vad jag vaknade upp till imorse? En sambo som stod i arbetskläder och flinade medans jag märkte att något svart låg bredvid mig.. OTIS! Han får ju aldrig vara eller sova i sängen men Petter la honom där. Skulle ändå stiga upp när han for så Otis fick lite lyx på morgonen, med det menar jag att han fick ligga i sängen några minuter, haha.

Vad som hände sedan var väl mindre kul. Skulle ta på mig kläder så gick till garderoberna i sovrummet. När jag går förbi Otis sovplats märker jag att mitt headset ligger där!! Söndertuggat, såklart. Har varit så glad eftersom han aldrig biter sönder något som han inte får. Annars brukar ju valpar/hundar bita sönder skor, möbler.. allt dom kommer åt. Haha. Men det handlar ju om vilken ras man har och givetvis hur man som ägare också. Jag trodde mitt headset till mobilen låg i min väska som är i garderoben men antingen måste jag tappat det på golvet eller så låg det någonstans där han kunde komma åt det. Men ett headset mer eller mindre är ju ingen större grej så jag är inte ledsen för det. Kan ju inte bli arg på honom, inte hans fel.
Några minuter senare kom jag på att jag faktiskt har 400 kr i presentkort på telia. Hur perfekt?! Då var det löst. ;D

Kommentarer
♥ Maaliiin ♥

Hej!

Sjukt fin blogg du har! Gillar din design starkt :)

Kram Mallenalle

2011-12-12 @ 10:52:22
URL: http://mallenalle.blogg.se/
♥ Sofie Aina

Va fint med julstjärna :)

2011-12-12 @ 12:39:36
URL: http://sofieaina.blogspot.com
♥ Emma

Lottar ut ett presentkort värt 400kr!

Presentkortet kommer från ImageCollection.se där du kan köpa olika sorters kläder och väskor.

En passande julklapp antingen till dig eller till en kompis?^^

Tävlingen hittar du här: http://thedevilschild.blogg.se/2011/december/tavling-vinn-presentkort-pa-400kr.html

2011-12-12 @ 16:53:14
URL: http://thedevilschild.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0