I'm loving every step I take, With the sun beating down.


Fotot är taget för några dagar sedan.

Dags att göra kvällsfika. Har redan tänt ljus och myskläder har varit på hela dagen, haha. Ska även försöka packa litegrann innan jag somnar.. jag har lite svårt för att komma igång med saker. Tankarna tar mer energi än själva utförandet. Senaste året har jag dock lärt mig hur jag fungerar och därmed börjar kunna agera efter det. Många saker är fortfarande svårt men jag har hittat många lättheter, vilket gjort att jag motiverar mig själv lite mer än förut. Åtminstone tror jag det. Svårt att veta då tankarna är många och ständigt. Hjärnan är ju på högvarv, men kanske inte snurrar lika snabbt som förut. Men vi har alla våra upp och nedgångar. Med och motgångar.

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0