Someone, somewhere

Ibland önskar jag att mina tankar och känslor kom ut ur mig likt en skrivmaskin. Ett klick och hela världen skulle förstå. När man en dag inte orkar längre önskar man att alla bara visste, att jag själv visste. Öppna ögonen och vi inser att verkligheten inte fungerar så. Livet ska vara mer komplicerat än så. För vad vore vi utan det negativa? Skulle det finnas något positivt, skulle vi uppskatta små saker i vår vardag? Ta allting för givet ett är misstag. Livet ska vara roligt och härligt. Var glad för varenda dag och lev ditt eget liv.


Lycka & kärlek ♥


Kommentarer
♥ emmelist

haha bra. du var typ den enda som höll med mig :P

2010-09-30 @ 21:52:58
URL: http://emmelist.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0