Paus.

Jag vet varken ut eller in. Om det är en biverkning av medicinen som gör att jag mår såhär dåligt. Jag vet verkligen ingenting för tillfället. Jag orkar ingenting. Har ingen energi eller kraft. Min livlåga och livsglädje är borta för stunden. Jag är säker på att den kommer tillbaka, jag vet bara inte när. Jag orkar inte vara social, gå upp ur sängen, se tv, ta en promenad. De allra lättaste sakerna - jag orkar inte. Det är säkert svårt för er att förstå och jag kan inte heller förklara med ord hur det känns innerst inne.

Tar en paus på obestämd tid.
Jag måste ta hand om mig själv nu och hitta tillbaka till mitt liv. Stor kram till er alla, och tack. ♥

Kommentarer
♥ Anonym

Du vet att jag alltid finns för dig vännen.

Kramar i massor.

2010-10-27 @ 14:34:58
URL: http://lillannaa.blogg.se/
♥ Anonym

Tänker på dig hela tiden. Det BLIR bättre-du vet att jag vet det. Du har gjort ett "häst jobb" i alla år-nu då du fått hjälp är det inte konstigt att du känner som du gör. Kom hem när/om du vill. Stor kram mamma

2010-10-27 @ 15:43:54
♥ -

Micaela... Jag är själv bipolär (och skäms inte över att säga det för det är en del utav mig, nu lika starkt som att jag har blåa ögon) och jag har sådana här perioder jag med, som återkommer i omgångar.. Men det "ska" vara så, tydligen.

Försök ta hand om dig så gott som det går. Det är så grymt varierande vad gäller när det ska lindras, men jag vet att du vet att det kommer en bättre period efter detta (= ta det bara lugnt, och som sagt, försök ta hand om dig bara.



Massvis med kramar



/Emma bk..

2010-10-28 @ 22:29:13

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0