Fredag.

Goddagens!

Har tagit mig ut i snöovädret en sväng på förmiddagen. Som tur var fick jag skjuts! Inte så roligt att ta sig fram på kryckor plus att det skulle ta ett bra tag att gå dit. Var på sjukhuset eftersom de ville höra hur det går med medicinen och sådant. Blev en massa frågor, fick fylla i några formulär samt att de kollade blodtryck och liknande. Tydligen hade jag lika bra som en idrottare! Haha. Lite komiskt med tanke på att jag mestadels sitter inne dagarna långa eftersom benet är som det är. Men hon svarade att det kanske är för att jag just hoppar på kryckor, det är minsann träning för armarna kan jag tala om!

Hur som helst. Har ju inte berättat så mycket mer om min diagnos och allt som hör där till för er på några veckor. Dels för att det är så mycket med knät och dels för att jag har ju ett liv, allt handlar inte om ADD. Men det berättar jag om!


Kommentarer
♥ bitte

Hej har just nu en tävling där 2 personer har chans att vinna varsitt presentkort på 1000 kr hos Nelly

2010-12-17 @ 19:45:58
URL: http://www.lovemercury.se/?p=1845

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0