Tisdag.

 
Lite dålig uppdatering senaste dagarna. Vi är i alla fall på hemmaplan och har (tyvärr) lämnat alla hundar. Känns väldigt tomt. Men ändå skönt att vara tillbaka i stan. Kan gå på affären om vi har slut mjölk istället för att ringa Petter och be honom köpa efter jobbet, haha. Vilka i-landsproblem man kan ha! Nämen det var så himla roligt att få ta hand om kenneln och få rå om alla valpar, jag saknar Sune... han är som Otis. Märks att dom är halvsyskon. Skär lite i hjärtat när jag tänker på honom och hur fint han hade passat här hos oss. En vacker dag ska Otis få en liten kamrat men den dagen får vänta.
 
Har druckit varm oboy och ätit en macka plus apelsin såhär på kvällskvisten. Älskar kvällsfika! Älskar frukost, haha ja jag älskar mat helt enkelt. Tillsammans med Glee så kan det inte bli annat än bra. Petter sover, kanske borde sova jag med men nu lockar American Idol... inte lätt när man följer många serier. ;)

Kommentarer
♥ Marie

Kan tro det känns tråkigt att åka ifrån dem, men alltid skönt att få komma hem igen och komma in i sitt lunk och vardag =D
kramar

2013-03-27 @ 10:13:05
URL: http://myflowergirl.blogg.se

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0