Onsdag.

 
Har varit vaken i 3 timmar och undrar vars morgonen tog vägen? Prommis med Otis, frukost, tv-tittande och lite klickande på datorn tar visst en del tid. Tycker verkligen om att ha morgonen för mig själv. I lugn och ro. Inga måsten utan bara vara.
 
Förvisso var Otis lite gnällig. Ingenting dög, varken ligga ute på balkongen eller klia magen haha. Jag tror han saknar sina kompisar i kenneln. Speciellt Sally som han var med hela veckan. Upptäckte förresten att han har fullt med sårskorpor på båda sidorna av käken... så mycket som dom busade och höll på är det inte så konstigt. Han ville vara "kärleksfull" ganska ofta så han fick sig minsann några tillsägelser av fröken Sally.
 
Hoppas solen skiner hos er idag. ♥

Kommentarer
♥ Marie

Ja de naggar nog på varandra också så det blir märken, men hon kanske behövde säga ifrån då, fniss

Ja jag tycker också om att sitta för mig själv och ha egen lugn start på dagen, så skönt
kramar

2013-03-27 @ 12:48:01
URL: http://myflowergirl.blogg.se

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0