Jag börjar blogga igen!

 
Hej mina vänner, nya som gamla! ♥
 
Tänk att det 3 månader sedan jag skrev något sist. Inte för att något speciellt hände men jag tycker inte det kändes värt att skriva/lägga ut bilder när det blev mer utav ett krav än roligt. Svårt att minnas allting som hänt på 3 månader men i inlägg framöver lär det bli en hel del tillbakablickar.
 
Självklart har jag inte så många läsare kvar som kikar in dagligen men antalet är inte det viktiga. Jag hoppas bara ni, precis som jag, känner sig glad över att jag hittat tillbaka till lusten att skriva. Kärlek till er! 

Kommentarer
♥ Anna

ÅÅÅÅÅÅH ÄNTLIGEN!!!!!!

2013-07-30 @ 12:44:04
URL: http://www.lillannaa.blogg.se
♥ Marie

Ohh roligt att du är tillbaka och fin bild på dig
kramar

tack för raderna hos mig

2013-07-31 @ 22:45:33
URL: http://myflowergirl.blogg.se
♥ Mimmi

Vad kul att du är tillbaka! Jag undrade bara, vad jobbar du med? :)

Svar: Jag jobbar som personlig assistent :)
Micaela

2013-08-04 @ 15:10:14

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0