Winterland.

 
Vintern är ändå magiskt vacker. Visst, man kan klaga på hur fruktansvärt kallt det är vissa dagar. Hur mycket snön vräker ner. Så många lager med kläder man måste ta på sig. Men i slutändan kan man inte säga att vintern är otroligt fin när solen skiner.
 
Tyvärr är det inte lika fint ute idag som på bilden.. men alla dagar kan väl inte vara den andra lik. Jag är minst lika glad för det, för idag mår jag äntligen bra!! De senaste dagarna har jag nämligen haft någon form av magsjuka/vinterkräksjukan what so ever. Mått illa och spytt har jag i alla fall gjort. Frusen och ingen ork. Fy fan! Är glad att den tiden är förbi för idag ska jag jobba.

Kommentarer
♥ Mirre

Så vacker bild
kramar

Svar: Tackar! :)
Micaela

2013-01-16 @ 20:32:58
URL: http://myflowergirl.blogg.se
♥ Matilda Blom

Helt underbar bild, påminner en om varför man älskar vintern!!

Svar: Åh, tack ska du ha!! :)
Micaela

2013-01-21 @ 16:51:12
URL: http://matiildablom.blogg.se

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0