Love shine a light.

 
Superfina ljuslyktor som jag fick av svärmor i julklapp! :) 
 
Haft en härlig dag. Mycket motion som vanligt. Blir det när man går hem från jobbet, går ut med Otis flera gånger och går till gymmet. Fick besök i eftermiddags av Emelie, hon flyttar tillbaka till Luleå efter ett halvår här hemma. Är ju van att ha henne nära, känns redan lite tomt. Men får tänka på att hon kommer hem lite då och då. Ska även fara upp och hälsa på henne! Plus att hon förmodligen kommer hem över sommaren, wiiiiee! Glad Mickan. Men får träffa henne redan på fredag igen, då fyller jag år!! 
 
Nu - sova. Ville vara vaken tills klockan slog midnatt eftersom jag då kunde logga in på banken och se min lönespecifikation, haha. 

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0