Fredag.

 
Känner mig så duktig som har kommit igång med träningen regenbundet igen efter jul och nyårshelgerna!
 
Har ju tränat sedan september men började då ganska försiktigt och lite mjukt. Måste ju vänja kroppen vid att träna och inte gå ut för hårt så man skadar sig. Under jul och nyår blev det pyttelite träning, var hem till skellefteå osv. Förra veckan blev jag förkyld men hann ändå träna 2 dagar. Denna vecka har jag tränat såhär:
  • Tisdag - 30 min spinning, 4 bicepsövingar och avslutade med löpbandet 15 min
  • Onsdag - Uppvärmning 10 min, 6 magövningar
  • Torsdag - 30 min spinning, 5 benövningar + 45 min crosstrainer
Petters syster Josefine har också börjat träna på samma gym så i onsdags och igår tränade vi tillsammans. Riktigt kul! Härligt att kunna peppa varandra. Igår var vi där mitt på dagen men jag följde även med Petter på kvällen när han skulle gymma. Dels ville jag köra lite mer kondition plus att han skulle visa mig några bröst och tricepsövingar. Är så glad att han ockå kommit igång igen! Han skadade ju sin tumme/hand i höstas och fick sedan hosta flera veckor. 
 
Idag har jag VILODAG. Skönt! 

Kommentarer
♥ Mirre

Duktig du är och skönt att ha en vilodag idag då =D

2013-01-11 @ 19:38:27
URL: http://myflowergirl.blogg.se

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0