Tisdag.

 
Frukost. 
 
Har ingenting speciellt på hjärtat idag. På schemat står tvätt så jag har i alla fall det jag gör idag. Blir även en promenad om en stund med Otis, i vinterlandskapet... det har snöat konstant sedan igår. Otis älskar snön så det är då positivt, hihi. Önskar ni kunde se honom och hans påhitt ibland. Lite svårt att filma när jag är ute och går själv med honom + att det snöar = ingen bra kombination. Igår klättrade han upp i en snöhög och åkte sedan på rygg hela vägen ner! Haha såg så himla roligt ut, han är smart vår lilla vän. En annan sak han gör på nästan varje promenad är att gräva ett litet hål i snön, stoppa hela huvudet i hålet och när han tittar upp igen är han alldeles vit men kroppen svart. Haha ser enormt tokigt ut :)

Kommentarer
♥ Marie

Hehe ja jag skulle vilja filma då Bellman rullar och kör ner nosen och far fram i snön, men man hinner ju inte då han ser att jag tar fram mobilen så slutar han, skratt

kramar

Svar: Haha men sötnosen. Det är likadant här! När jag tar fram mobilen tittar Otis upp, ställer sig och glor på mig och står helt stilla.. haha. Ser så roligt ut.Kram på dig
Micaela

2013-02-05 @ 15:12:53
URL: http://myflowergirl.blogg.se

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0