Söndag.

 
Borde nästan vara olagligt att vara inne en dag som denna. Vilket vackert väder vi har!! ♥
 
Petter for till sin mor igår (vet inte om jag berättat det men han köpte en skoter för 1,5 vecka sedan och den står hos hans mamma eftersom hon bor på landet). Så igår hade jag myskväll med Lina här hemma. Först åt vi tacos tillsammans och sedan såg vi melodifestivalen, som jag längtat! Kul att David gick vidare, vi är ju från samma stad. Märkte ni att han hade gult och svart på sig? Det var ingen tillfällighet, utan det är ju Skellefteå AIK's färger. ;)
 
På morgonpromenaden (morgon och morgon, klockan var 09.30) gick jag en 30 minuters promenaden med Otis så det är snart dags för en långpromenad i solen. Men han ligger och sover så djupt just nu så jag tänker inte väcka honom utan vi går när han vaknar. 
 
KRAM  ♥

Kommentarer
♥ Mirre

Ohh ni har också haft fint väder ser jag, så fin bild. Vad fotar du med för kamera, det har jag nog aldrig sett =D

kram

Svar: Ja! Fast idag är det snöoväder.. :/ Tack!! Just den där bilden tog jag med min mobilkamera. Men annars fotar jag med min systemkamera, Canon EOS 550D och objektiv canon EF-S 18-135 mm f/3,5-5,6 IS. :)Kram
Micaela

2013-02-03 @ 18:27:56
URL: http://myflowergirl.blogg.se

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0