Måndag.

 
Om ni bara anade hur mycket jag kommer ha för mig denna vecka. Tur att jag inte jobbar denna vecka, för det hade jag knappt hunnit.
 
  • Träning
  • Utställningsträning med Gabriella och hennes 2 labbar, och Otis såklart
  • Storhandling
  • Tvätt
  • Packa och fixa inför helgen
  • Uställning i Piteå!! Åker dit fre-sön
  • Tacoskväll med vänner
  • Umgås med Anna
Lite mer smått och gott står i kalendern men det är mestadels småsaker. Tror detta kommer bli en väldigt intensiv men framför allt rolig vecka! Har så mycket att se fram emot och då spelar det ingen roll att det blir lite mycket. För roliga saker får man energi av, enligt mig i alla fall! 
 
Nu ska jag fara till gymmet så jag hinner hem och hämta Otis för att ta en promenad dit vi ska möta Gabbi och henns hundar. Hoppas ni får en underbar start på veckan! 

Kommentarer
♥ Marie

Ujuj fullt upp =D, men mums för tacokväll

2013-02-25 @ 16:19:53
URL: http://myflowergirl.blogg.se

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0