You only live once, but if you do it right, once is enough.

 
Smälter varje gång jag hittar Otis liggandes såhär i sängen. Hihi, sötplutt.
 
Han får ju inte vara i sängen vilket han vet om. Om jag te.x. ser tv, sitter vid datorn eller pysslar med något annat som jag är inne i lägger han sig ofta först i sin säng eller i hallen (som är utanför sovrummet) för att sedan hoppa upp i vår säng.. haha han är smart. Och ja, ibland får han faktiskt ligga kvar där. Så länge han inte busar eller biter på täcket. Han ligger ju och sover så sött. Inte har man hjärta då att säga att han ska ligga i sin säng eller på golvet.. lite lyx måste han väl få ha! :) När vi ska sova lägger han sig alltid i sin säng eller på golvet vid min eller Petters sida. Men trots det vaknar jag ändå av en stor svart sak varje morgon som tar enorm plats, haha. Gose. 
 
Otis har varit själv nästan hela dagen idag (Petter gick såklart ut på lunchen med honom). Så ikväll tog jag honom på en långpromenad genom stan! Vi gick broarna runt, så härligt. Även om vi bor centralt så går vi inte genom stan med honom så mycket, stan ligger på andra sidan älven. Därför tyckte jag det passade bra nu på kvällen att gå genom centrum, torget osv när det är lite lugnare än på dagarna. Supermysigt! Otis blir ju överspeedad när han får gå på nya ställen.. så på hemvägen över bron tränade jag honom hela tiden med "fot". Till slut började han lyssna lite i alla fall. Men det är samma sak där som med allt annat, tränatränaträna! Men han är så duktig vår storkille, otroligt roligt att se hans framsteg hela tiden. Älskade pärla. 

Kommentarer
♥ Mami

Den där blicken är ju livsfarlig....söt Otis! Kram mamma

2012-09-28 @ 10:23:57

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0