Söndagsmys.

 
Bilden är tagen i onsdags.
 

Förstår inte att spegeln blir smutsig direkt jag gjort den ren? Att Otis dreglar nere ibland kan man förstå men högre upp, ja ni ser på bilden. Antar att det är pga. att jag står så nära. Toaljuset är sämst jämfört med dagsljus så jag står alltid i sovrummet.
 
Har fortfarande träningsbyxor och t-shirt på mig. Ska fräscha till mig och byta om strax. På nån timme kommer Petter hem efter att ha varit borta sedan fredagsmorgonen. Åh! Både jag och Otis saknar honom, men bra att vara ifrån varandra ibland också. Nyttigt att sakna.
I afton är vi bjudna på middag till Petters pappa och Maria. Så skönt att inte behöva laga mat på en söndag, och roligt att åka dit nu när jag tagit det lugnt hela helgen. Men det behövdes faktiskt. Hoppas ni haft en bra dag och får en fin kväll. 
 

 
PS. Missa inte X Factor som börjar ikväll!! :)

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0